Någon som är ute?
4 posters
Sida 1 av 1
Någon som är ute?
Är det någon som är ute i värmen och fiskar nått eller?
Jag har själv haft en del planer, men har när det kommer till kritan inte haft lust. Känns tråkigt, men så är det.
Jag har själv haft en del planer, men har när det kommer till kritan inte haft lust. Känns tråkigt, men så är det.
Sv: Någon som är ute?
Fiskar sämsjön varje helg.
Om det inte blåser över 10m/s.
Har varit jäkligt trögt men idag sög en 7.5 tag i min 40cm 3D trout så det kommer det kommer. Fortfarande lite varmt i vattnet så siklöjan verkar inte ha gått in än.
Bara några dagar kvar av detta året så imorhon ska jag ut och leta upp dne där jävla 10+ gäddan som finns där någonstans.
Om det inte blåser över 10m/s.
Har varit jäkligt trögt men idag sög en 7.5 tag i min 40cm 3D trout så det kommer det kommer. Fortfarande lite varmt i vattnet så siklöjan verkar inte ha gått in än.
Bara några dagar kvar av detta året så imorhon ska jag ut och leta upp dne där jävla 10+ gäddan som finns där någonstans.
Osterling- Mört
- Antal inlägg : 105
Poäng : 4425
Rykte : 7
Registreringsdatum : 13-02-23
har varit ute på ett abborrfiske det senaste 2 månaderna. Det var heluselt då. fan!
dread5532- Abborre
- Antal inlägg : 350
Poäng : 4832
Rykte : 8
Registreringsdatum : 12-12-17
Ålder : 41
Alltid ute
Plattfisk och gyltor har varit i fokus senaste tiden men det blir svårare och svårare att hitta dom.
Försökte i en liten å igår med, doppade ner i några bakvatten men det var sånt flöde i ån att även bakvattnen var på gränsen till för strömmande för att fiska i - det blev inte ett napp.
Nu under helgerna blir det förhoppningsvis några rejäla försök på nåt.
Plattfisk och gyltor har varit i fokus senaste tiden men det blir svårare och svårare att hitta dom.
Försökte i en liten å igår med, doppade ner i några bakvatten men det var sånt flöde i ån att även bakvattnen var på gränsen till för strömmande för att fiska i - det blev inte ett napp.
Nu under helgerna blir det förhoppningsvis några rejäla försök på nåt.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet