pa semester i usa
3 posters
Sida 1 av 1
pa semester i usa
hittade en liten dam som graveds ur har uppe i bergen ost om san diego. visa sig finnas bra med bass och bluegils. sa det blev att sticka ner till wallmart och kopa lite nodvenigheter och ett billigt spokit.
nappar riktigt bra pa kvallarna. bara smafisk ifs men kul ar det. har dock sett nagon storre bass som har overlevt urgravningen men ingen som vill ha raka. daremot har dom gapat efter mindre fisk som jag vevat in.
det ska nog kunna ga att lura en sadan ocksa.
nappar riktigt bra pa kvallarna. bara smafisk ifs men kul ar det. har dock sett nagon storre bass som har overlevt urgravningen men ingen som vill ha raka. daremot har dom gapat efter mindre fisk som jag vevat in.
det ska nog kunna ga att lura en sadan ocksa.
dread5532- Abborre
- Antal inlägg : 350
Poäng : 4832
Rykte : 8
Registreringsdatum : 12-12-17
Ålder : 41
Sv: pa semester i usa
Testa jigg. Jag ligger just nu i mitt easy dome vid T bryggan. 19grader i vattnet under dan, 18 nu.
lyckades kroka en av de lite storre. anvande en liten bass som bete. dock ar dom harda i munnen sa det ar inte latt att fixa motjucket.
ingen annan som varit ute eller ar ute pa nagot kul. gubba ar nyfikna som fan!
ingen annan som varit ute eller ar ute pa nagot kul. gubba ar nyfikna som fan!
dread5532- Abborre
- Antal inlägg : 350
Poäng : 4832
Rykte : 8
Registreringsdatum : 12-12-17
Ålder : 41
Haha ja! Nej då. Har kört 2ggr i lidan å en snabbis i flian. 4ggr i Åsunden under mörker, men resultatet är ungefär lika bra som min energinivå men det lossnar nog rätt som det är. Vi behöver ju vimmorna!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet