Fiske Semester
4 posters
Sida 1 av 1
Fiske Semester
Jag har tagit ledigt för att fiska 6-22 Maj. Tänkte försöka åka iväg på 4 längre turer under denna period. Typ 2 nätter på ett ställe och sedan en paus någon dag och sedan på nästa ställe.
Några platser jag har varit intresserad utav är Rögle Dammar och Antorpa. Andra alternativ efter t.ex Karp funkar minst lika bra. Dock har jag inget sällskap. Någon som är intresserad av att dra iväg på någon tur under denna period?
Några platser jag har varit intresserad utav är Rögle Dammar och Antorpa. Andra alternativ efter t.ex Karp funkar minst lika bra. Dock har jag inget sällskap. Någon som är intresserad av att dra iväg på någon tur under denna period?
Sv: Fiske Semester
för min del blir det sommar och höst semester.
men är inte omöjlig ev en helg om allt tillåter
men är inte omöjlig ev en helg om allt tillåter
dread5532- Abborre
- Antal inlägg : 350
Poäng : 4832
Rykte : 8
Registreringsdatum : 12-12-17
Ålder : 41
Hade vart fint att dra ut på vägen hela den perioden! För rätt många år sedan träffade jag en kille vid antorpa som var ute på en 8 veckors roadtrip. Målet var 8 nya regarter på 8 veckor. Vilken satsning! Tror att han i slutändan bröt halvvägs någonstans.
Om 15 år när barnen vuxit upp så hänger jag på
Om 15 år när barnen vuxit upp så hänger jag på
Vi ska ju ha klubbträff i Rögle, det blir väl ngn gång i slutet på maj eller i juni skulle jag tippa.
JockeEx- Abborre
- Antal inlägg : 419
Poäng : 4681
Rykte : 19
Registreringsdatum : 13-11-09
Ålder : 47
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet